Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKTY

Miroslav Chaloupka
Kladská 333
547 01 Náchod
tel: +420 606 151 744
napište nám
www.michanachod.cz

NOVINKY

arr3Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely zaslání dotazníku zákaznické spokojenosti Udělujete tímto souhlas podnikateli - fyzické osobě, Miroslav Chaloupka se sídlem Kladská 333,... arr3Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely použití funkce Hlídací pes Udělujete tímto souhlas podnikateli - fyzické osobě, Miroslav Chaloupka se sídlem Kladská 333,... arr3Ochrana osobních údajů e-shopu MICHANACHOD Podnikatel - fyzická osoba, Miroslav Chaloupka se sídlem Kladská 333, Náchod, IČ 49985353,...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 209 Kč (8 EUR)
0-48hod
naše cena 1 785 Kč (67 EUR)
0-48hod
naše cena 2 899 Kč (109 EUR)
3-7dnů

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 209 Kč (8 EUR)
0-48hod
naše cena 6 890 Kč (259 EUR)
0-48hod
naše cena 99 Kč (4 EUR)
0-48hod

Alfisti - fans (trička atd.) / Alfa Romeo 155

Alfa Romeo 155 je automobil střední třídy, který v letech 1992 až 1997 vyráběla italská automobilka Alfa Romeo. Nahradila typ 75 a nástupcem se stala Alfa Romeo 156. Vyráběla se jako sedan. Tento typ byl úspěšný v závodech cestovních vozů.

V roce 1992 se představila s širokou nabídkou osmiventilových motorů Twin Spark 1,8 l (93 kW), 2,0 l (105 kW) a 2,5 V6 (122 kW). Sportovní verzí byl typ 2,0 Q4 přeplňovaný turbodmychadlem o výkonu 140 kW, který měl pohon všech kol. Po roce byla zlepšena pasivní bezpečnost vyztužením karoserie. Nabídka motorů byla rozšířena o 1,7 l Twin Spark (85 kW) a Turbodiesely 1,9 TD (66 kW) a 2,5 TD (92 kW). V roce 1995 prošel model faceliftem a do nabídky motorů přibyl 2,0 Twin Spark 16V (110 kW). O rok později z nabídky vypadly osmiventilové motory a šestiválec. Místo nich se dodávaly šestnáctiventilové motory Twin Spark 1,6 l (88 kW) a 1,8 l (103 kW). V dalším roce byl model nahrazen typem 156.